"Your son gave me the finger"

Nu har jag fjantat runt tillräckligt här och försökt ändra om lite, med Maddes stilfulla (som tydligen blivit hennes nya ord^^) hjälp såklart;)
Men ska nog gå och leta upp min bok, har ju glömt bort den lite!
Trots att vampyrer och det inte är min grej så är den faktiskt så bra som många säger:) Javisst jag har börjat precis som alla andra med att läsa twilight-böckerna...
Men nu har jag varit lite off sedan jag tappade bort den (säkerligen i någonstans inne i den gigantiska klädhögen på mitt rum...)
Men nu dör snart batteriet på datorn så nu ska jag ta och leta upp den:)

Måste bara sluta med detta klippet, det är såå roligt!
Kolla in sista de med drickan som verkligen försöker, eller den lille killen i slutet HAHA!




pusss ω emelie

Kommentarer
Postat av: Dona

sv: haha, äsch (a) jag har en ganska tråkig egentligen .-.

och tack <3



HAAHHAH klippet!! xD <3

2010-01-06 @ 16:22:31
URL: http://ellidee.blogg.se/
Postat av: Dona

jag har en ganska tråkig HUMOR skulle det stå (:

2010-01-06 @ 16:23:11
URL: http://ellidee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0