Steget före

Det är verkligen inte chill att vara borta så mycket från skolan som jag kommer vara! Man måste verkligen ligga steget före hela tiden och eftersom jag har en del annat att fixa denna veckan som inte har med skolan eller konståkningen att göra blir det en del att göra :S Idag ska jag t.ex. försöka hinna lämna ut mitt CV på iaf ett ställe innan jag ska till tandläkaren innan jag ska åka direkt till träningen! Och tills imon ska jag kunna typ 50 glosor sammanlagt! Redan nästa vecka ska jag ju till Prag och tävla, så då måste jag försöka att hinna med nästa veckas arbete denna veckan också :S Jag orkar inte... Det värsta är ju att jag ändå sitter här -.- 
Jag var bara tvungen att klaga lite och slösa lite av eran tid :)




Kommentarer
Postat av: Karin

Vad har hänt med uppdateringen? Förut skedde det flera gånger per dag. Jag saknar er ju! ;)

2010-01-20 @ 19:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0