Mellie är så braa :)))

Först måste jag bara säga att det snöar helt sjukt mycket! KUL att gå med gympaskor från ishallen till bilen och från bilen hem i GYMPASKOR i typ 2 dm snö :S

Jaja, medan jag har ägnat kvällen i Kållereds sportcenter så har Mellie lagt lite tid på bloggens utseende! Hon förtjänar all credit för det ;) Hon och hennes brorsa Patrik! Inte jag alltså :) Jag är inte så teknisk.... Hehe

Och vet ni vad jag har gjort idag? PLUGGAT (H) Lite halvt iaf, jag och Renee har muntlig redovisning nästa vecka och har ingen lektionstid åt att förbereda, vi hade inte börjat -.- Och herregud va hjärnan har blivit TUGGUMMI, dvs riktigt seeeg, under lovet. Vi kunde inte uttrycka oss, kom inte på orden, så där satt vi och skratta och käka chokladpudding under "pluggandet". Nej, så kassa var vi faktiskt inte, vi kom ändå en bra bit på vägen! Och tur var väl det... Nu blir detta inlägget för långt än jag tänkt mig så ska nog sluta nu.

Puss /Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0