Maddes/Mellies fredag (y)

Medan Maddes lag åkte första tävlingen igår vid 4, så var jag på väg hem till Carro. Vi hade det himla mysigt och det var skönt att få träffas igen trots att det inte blev så länge.

Men som vanligt, så ville jag vara överallt samtidigt, så åkte till Erik senare på kvällen för att kolla på en dålig film med kullavikarna^^ Public.. enemies? Dålig i alla fall, och två somnade flera gånger under filmen men ingen av dem var jag! (H) Det ni ;)

Jag tänkte egentligen berätta massa roliga saker, men jag orkar inte. Väntar på att Madde ska komma hem så jag ska få berätta för henne i alla fall. De tävlar idag med, så håller tummarna för henne och Spirit nu!





Kommentarer
Postat av: erik

HAHAHAHA DEN GRUPPEN HADE JAG GLÖMT

2010-01-31 @ 21:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0