Kvar i nåt jag lämnat

Min dag har varit som en... jag vet inte, den började bra men sen har det gått utför. Men alla har vi väl såna dagar :) 
Jag ska i alla fall lägga mig och lyssna på Melissa Horn nu och minnas den perioden av mitt liv då jag...

... älskade farmville

... skickade 103894749393 sms i minuten

... kunde alla aktuella tvreklamer utantill

... kunde alla aktuella radioreklamer utantill

... hade en fin pojkvän

... hade bra kontakt med de jag ville

... hade en katt som gillade min garderob mer än mig

... hade ALLT jag gjorde på foto

... hade en dvd som inte var trasig i mitt rum

... inte fick samtal från egypten (som jag fick idag, HAHA! x))








Titta här va! JAAAG är med på NickePickePös "viktiga tankar"! (H)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0