Jag ser det snöar, jag ser det snöar...

...igen! Helt otroligt, tar det aldrig slut?! Jag gillar det i och för sig, allt blir så ljust och mysigt till skillnad från när det är grått å slaskigt. Jag har precis lovat följa med ut och åka pulka/snowracer/tefat/stjärtlapp, vad vi nu kan hitta i garaget, imorgon så får absolut inte glömma det bästa; varm oboy!♥


Nytt snöbollskrig imorgon kanske?:)


Jag har varit med min genomsnälla vän Amanda idag. Vi båda trodde i och för sig att vi skulle snöa bort på vägen hem, men som tur var hittade vi tillslut en buss istället och vi fick åka med trots mitt krånglande busskort... Västtrafik kan dra åt helvete (y)
Vi käkade något smarrigt som jag inte kan stava till, och kollade x antal avsnitt av One Tree Hill (vilket är en av de bästa serier nånsin!) När jag skulle gå välte jag SJÄLVKLART ner en hel kruka med paraplyer över hennes hall..l Inte alls typiskt mig, verkligen inte -.- och precis efter det fick vi båda chocken över hur mycket snö jag skulle få halka runt i (eller okej, det var kanske bara jag som tänkte så^^).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0