halva läxorrrrrrr och hela filmer <3333333333

Skolan är igång igen, men tydligen inte jag. Två läxor till imorgon och jag har lyckats få med mig hälften av båda två hem? Och jag behöver andra halvan av de båda för att kunna göra dem x) SÅ SYND att det inte blir spanska eller matte för mig ikväll då:) Jag skyller på att jag hade bråttom hem, för idag efter skolan har jag varit hos frisören... Får se om det blev bra!
Men jag sätter mig och kollar på film då om jag inte har något annat att göra, Patrik har visat mig var jag kan få se massa filmer! Jag blev såklart jätteglad när han visade det, men tillbaks fick jag en blick som berättade för mig att jag är efterbliven som inte känner till den sidan... Wupps ;)
Nåja, jag får väl vara det då men nu är det Twilight som gäller, hoppas den är hel i alla fall;) ,

ÄRTOR OCH LÖV ω emelie


hihihihihihi fin bild♥


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad är det för sida? (a)

2010-01-14 @ 09:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0