En helkväll med Paolo Roberto (y)

Sedan jag kom hem har jag mått lite illa så har bara suttit och tittat på Robinson med mamma och pappa ikväll. :) 
Under reklamen hade jag hittat boken Träna en kvart om dagen med Paolo Roberto, och jag och mamma som inte fått nog av honom som programledare (eller hade vi...?), gick från att sitta och huttra under varsin filt i soffan till att bli riktigt varma där vi låg och krälade på golvet när vi försökte komma åt de muskler som vi inte har! ;D



Så imorgon är det upp till bevis, om mina obefintliga muskler har märkt av Paolos små övningar eller inte^^
Om inte annat, så fick vi i alla fall något att skratta åt i pausen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0