Efter ett halvårs väntan...

... har jag äntligen, ÄNTLIGEN löst mitt och Maddes största mysterie från när vi var i Stockholm!
Vi åkte buss på en fiskväg och kände igen kvinnan framför oss så hiiiiimla väl, men kunde inte placera henne... (Hon gick av alldeles för tidigt för att vi skulle kunna glo tillräckligt liXXXom -.-)

Detta var i mitten av juli, och nu 6 månader efter har jag hittat henne i en film på barnpsykologin! Eller, jag hoppas det i alla fall^^
Väntar på att Madde ska hem och googla på namnet så att vi kanske ÄNTLIGEN rett ut detta mysterium och jag kan ta bort anteckningen på min mobil x)


Nu har jag suttit här tillräckligt länge för att lilla Erik lagat mat till MIG! (okej, antagligen till honom själv... Men jag kan nog få lite med om jag är snäll (a))





SÅÅÅÅ nu äre dags å käka med BAMBU-BFF


ω

Kommentarer
Postat av: Dona

sv: haha asså emelie, DU kan vara söt och rolig :D

2010-01-23 @ 12:09:39
URL: http://ellidee.blogg.se/
Postat av: Dona, den lille

sv: aa eller så är det hans barnbarnbarnbarnbarns och så vidare barn :D

2010-01-23 @ 12:24:33
URL: http://ellidee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0