De tre vännerna och... jag :D



Varit ute och lekt tolvåring i 2½ timme idag, såå kul!
Jag, Carro och Niclas har ju snackat för längesen om att vi skulle åka pulka om det blev mycket snö men sist hann vi inte, så nu fick vi ju skynda oss!

Vi drog med pulkor och tefat, snowracer och en stjärtlapp och traskade iväg till golfbanan^^ och sist men inte minst, den varma chokladen! Den är ett måste, som nicke sa; "det är ju faktiskt den som är minst 80% av grejen!"

Så 2½ timme senare kom vi med snö överallt, snorkalla och glada med rosiga kinder, hem till mig och käkade våfflor. Precis som när man var liten och sprang ut och lekte oavsett om snötäcket var 1 cm eller 10.

Nu ska jag sova, skall följa med typ halva släkten till Ullared imorgon bitti för att köpa lite grejer tills vi ska till Åre på sportlovet...

PUSS! ω emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0