var hälsad, deprimerade småtjej!

Hur jobbigt är det inte då, att när snön har bestämt sig för att stanna (okej, det gjorde den för typ 5 veckor sedan, men ändå) så ska jag ge mig på att köpa ett par vinterskor som jag ska klara av att ta mig fram med på kungsbackas små hala gator, så finns det inga?!
Jag gick igenom varenda skoaffär i förrgår och hem kom jag tomhänt för allt som finns är flipflops och converse! (väldigt snygga i och för sig...)
Nåja, det kanske inte är ovanligt att affärerna är fyllda med det i februari, men i år känns det verkligen helt fel.
Welllll, jag får välllll (HE-HE) beställa något på nätet eller vandra runt och vara c00last i stan i mina svartvita superdojjer med ett gäng deprimerade småtjejer som säger HELLO på...


f u c k f r o s s a n eller Åreresa med familjen Nyqvist, skillnaden är noll!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag tycker dina skor är ascoola LP

2010-02-25 @ 21:54:00
Postat av: Dona

sv: hihi, pemelie (får jag kalla dig så? :D) du är jättesöt & snäll!! ville bara säga det (:



haha roliga bild :D

2010-02-25 @ 22:43:42
URL: http://ellidee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0