nästa: masksnack!

Gillade speciellt den sista av Maddes bilder, fin!:)

Precis kommit in efter en mil i längdåkningsspåret, hela kroppen värker! HAHA, jag har klagat på att jag inte fått någon träningsvärk av vanliga skidor, så ville testa det idag... Och där fick jag för det ;)


idag har jag skaffat mig goooooda förutsättningar för en härlig träningsvärk, lärt mig att levern är kroppens största körtel, kollat curling-os tusen gånger om, gråtit en desperat skvätt, kastat strumpor på min bror, trillat, skrattat i solen, trillat, lämnat Svante för sig själv, sjungit GULDET BLEV TILL SAND på volym 20, trillat, saknat mina örhängen, och just det, trillat!

Nu är det dags för en powernap och dusch innan vi ska ta oss till badhuset där vi ska bada lite och sen satsar pöjkarna på öl i baren, medan vi tjejer ska på maskmingel! (...?)

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0