U var det inget inlägg som började på så det ändrar jag på NU ;)

Igår var det lite jobbigt alltså, för jag har tvingat mig att vara hemma varje dag det senaste så att jag kan få ta igen mig lite nu såhär mitt i allt som händerr samtidigt. Dessutom behövde jag plugga. Förra veckan gjorde jag massa att göra-listor för att jag hade så mycket i huvudet och inte kunde komma ihåg allt, men igår hade jag gjort rätt mycket plugg och sådär och det var ju ingen skola så jag satt och gjorde att göra-listor för att jag inte hade något att göra! Hahaha!

Men den här dagen räddade min kära vän Louise när hon messade mig och påminde mig om att hon ju har LOV nu att hon ville ses :D Kungsmässan och Mackedonken blev det innan jag hade min körlektion som förövrigt gick bra :) Nu ska jag och Lojsi snart köra ett danspass på Friskis & Svettis, för taket på Kållereds ishall har tydligen rasat, och det var där träningen skulle varit ikväll.. :S


btw så har jag och Toffa byggt en fett najs snöigloo på våran baksida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0