SÅ MYCKET

Ännu en irriterad dag. Den var iofs skön tills alldeles nyss, men efter att jag snackade med min franskalärare om ett prov jag inte kan göra nästa vecka för att jag åker till Milano har jag bara varit arg. Jag hatar att vara arg egentligen, jag brukar tycka att det är onödigt, men jag får sån ångest och blir så stressad över allt som måste göras på så kort tid! Helgen efter lovet ska jag till Stockholm fre-sön, och under veckan efter det har jag 4 olika redovisningar/prov/inlämningar. Hur ska jag hinna förbereda för det plus de 3 proven veckan direkt efter lovet. Kommer seriöst gå under. Förstår inte hur logiken går ihop i det. Det gör det antagligen inte och det är därför jag kommer gå under. Jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0