OOOOH baby baby it's a wide world (8)

Lyckades aldrig packa klart igår, träffade 3 små pöjkar istället (eller ja, två korta och en lång^^), så nu har jag det ROLIGA kvar -.-
Men typ hela världen har fått fnatt på Alla hjärtans dag så jag har i alla fall bra musik på radion så det går lite lättare:) Vad är grejen med att tjejer alltid packar som om de ska va borta i 3 månader istället för 1 vecka?! Jag kommer aldrig använda allt! ...Undrar hur Madde♥ gör när dom åker på tävlingar... De har förresten fint väder i Milano idag, hon gick runt i linne sa hon! Inte alls orättvist... Och här packar jag för att åka 12 timmar uppåt i landet till ännu mer snö... (y)

Nu är jag i alla fall strax klar, så sen blir det bara att hoppa in i duschen innan vi ska vara på Esters för att fira mormor :) och efter det åker vi. Så missar att umgås med pipööööl idag, men jag ska få köra så, får se det bästa ;)

TRRRRREVLIGT LOV! det ska jag ha!


lycka till, bebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0