Milano 2010 - halleguttan!

Orättvis sport. Det är det jag viger mitt liv åt. Helt seriöst, det är inte rättvist. Poängavdrag för inslag som är godkända av Internationella konståkningsförbundet?! ........ Orkar inte skriva mer om det, borde inte heller, så jag säger bara orättvist.

Men även om vi blev missnöjda med poängen blev vi desto nöjdare med långprogrammet igår!(Y) Trots tre fall sa våra tränare att det var vårat bästa långprogram hittils! Jag kände det när jag åkte också, det var så jävla roligt och så jävla underbart att bara flyga fram på isen med det goaste (scheekigaste) laget! Ni är bäst ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

Låter bra ändå ju, Madde! :D



Svar till Emelie: Förlååååt (A) men haha, vad bra :D Vet inte riktigt vad After Ski innebär..?

2010-02-15 @ 21:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0