GAAAAAAAAAAH

Just nu sitter jag och mellie och beklagar oss över att folk inte gör sitt jobb! HUR JOBBIGT ÄR DET INTE DÅ??!?!??! Först busschauffören som mellie berättade om, sen har en bankman sagt fel till mig och min mamma när vi skulle fixa ett internet-inlogg till mina bankkonton till mig, så det tog 4 veckor för mycket och nu när det väl funkade, så wupppps! Någon hade glömt att ett av "mina" konton stog i mammas namn! så jag kan inte fixa med pengarna mellan dem ändåååå! GAAH jag får verkligen damp! PLUS att den körlektionen som jag hade bokat idag tydligen inte var idag, de hade bokat den imon (jag är säker på att det var DOM som gjorde fel och inte jag, för jag vet att jag inte kan ha bokat en körlektion en tid när jag fortfarande går i skolan!).. så nu måste jag gå upp och ha lektionen imon kvart över sju PÅ MORGONEN :S PLUS att jag itne får tag på elin som lovade att hjälpa mig ett fylla i ett formulär till tyskland-resan med skolan.... -.- det sista har iofs inget med att folk inte gör sitt jobb att göra, men det var en grej som irriterade mig bara.................................

andas lugnt nu, madeleine, andas lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0