Friends are like potatoes. If you eat them they die.

Sitter här och orkar inte börja förbereda mig inför redovisningen imorgon, wihooo!

Är i alla fall ensam hemma och nyss ringde det på dörren så jag fick masa mig upp ur fåtöljen för att öppna. När jag tagit emot det han kom för att lämna och vänder mig om får jag syn på mig själv i spegeln och börjar skratta^^ Frös som fasiken förut, så stoppa linnet innanför jeansen, så när jag öppnade dörren stod en halvborta tjej med linnet i jeansen som typ går upp till armhålorna (y) XD im so hottttt! (H)



Får ju se det från den ljusa sidan, han kunde ju faktiskt haft oturen och mötts av denna tjejen i dörren istället ;)



Kommentarer
Postat av: Dona

sv: bra Emelie, för det är så vi måste tänka! :D

hahaha rubriken :D älskar den gruppen på facebook, kärlek på den <3

2010-02-01 @ 18:06:55
URL: http://ellidee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0