Familjen långkalsong

Familjen Långkalsong har varit på semester.

Vi har haft på oss alldeles för stora overaller...
 
... När vi var ute och gjorde fjället osäkert på snöskoter!
(HAHAHA klicka på bilden och kolla på marcus på skotern bakom, ja dör!XD)

Eller ja, mest oss själva det var farligt för i och för sig...

Åkte massa skidor, i massa fint väder, med massa trevliga människor.
 
Vi fylldes av vääärldens lyckorus efter att ha slagit halvt ihjäl oss Åres kälkbacke

ÄKTA SYSKONKÄRLEK har upplevts... (?)

och jag blev inte bortglömd! Jag blev sjungd för! TWICE! JAG BLEV 18!

Vi firar lite födelsedag...

och åker bandvagn...

för att fira lite till...

och sedan ute, lite till !



...och så la min dator ner och jag ORKAR INTE göra om det som inte finns kvar! ^^ så detta får räcka, är nog bara jag som tycker det är kul ändå :D


Kommentarer
Postat av: mad

syskonkärlek!! xD hahaha



Aj löööv jår trrrröja där när du blev sjungd för ;D <3

2010-02-25 @ 20:54:47
Postat av: Anonym

hihihihi jaaa ÄKTA , verkligen ^^



fääänk juuu! (HHH) den är superc00l ! ;D SSS <3

2010-02-28 @ 18:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0