mitt hjärta blöder, åtminstone varmt

Fick en riktigt fin start på en annars så tråkig morgon, pluggar europakunskap så att mitt hjärta blöder, bara längtar tills den kursen är slut så jag kan gömma allt jag hört där i ett hål längst bak i hjärnan.
MEN SNART, SNAAAART ÄR DET LOV

I alla fall, jag överlever verkligen med att en lördag gå upp klockan halv åtta för att plugga, när jag hittar ett sms från min fina pojkvän som han skickat för att jag skulle få det när jag vaknade. (HAHAHA nu är jag pluggskadad, tryckte precis på ctrl + s för att spara mitt blogginlägg? illa!) Det slog till och med lock för öronen när jag läste, är det bara jag eller kan det bli så ibland när man blir mysglad?
Oavsett, den killen vet hur han ska värma mitt lilla hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0