lösningen på dagens problem: the break-up

FY, vad det är kallt hemma hos mig! Mitt rum med det stora fönstret blir dessutom värst i hela huset, sitter fullt påpälsad i min säng men inte hjälper det!

Lösningen på det? Tänkte faktiskt sätta på en film och krypa ner under mina dubbla täcken med mysbyxor och duntofflor för att det ska kännas lite bättre. Men så har jag det stora problemet kvar. Vilken film?
Det är lika svårt varje gång! Sätter på tvn och bläddrar igenom alla kanaler utan att hitta något värt att se på. Jag menar, varför ens ha alla jäkla filmkanaler om det inte finns något att se?!
Filmutbudet här hemma har jag redan avverkat, flera gånger om, så där finns inte heller något som lockar...
Vilka problem jag har va?! Herregud vad fjantig jag är, det finns betydligt värre saker att bekymra sig över än vilken film jag ska se?


När jag tänker efter, så hittade jag faktiskt en film jag inte sett när jag städade sist (det är sant, mitt rum är städat!...med mammas hjälp), så det får nog bli den. The break-up. Är den inte bra, så kan man faktiskt stänga av. Bra va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0