Imagism, någon?

Nu äntligen kom jag ihåg att blogga! Det är nämligen snledningen till att inläggen varit så glesa från min sida; att jag helt enkelt har glömt.. Men jodå, nu kom jag ihåg!

Det kanske varit bra för min egen skull dock, med tanke på att vi har haft och har vääärldens längsta läx-lista just nu. Renée sa att hon hade 6 skolgrejer att göra på lovet - det har säkert jag med, plus att jag har 4 examinationer nu innan jullovet börjar.

Jag och Mellie ska bland annat ha en mycket spännande svenskaredovisning imorgon om imagismen tillsammans! Någon som vet vad det är? Nej, men det gör vi nu ser ni! Fråga gärna om ni är intresserade - men gör det fort, för efter imorgon tar det nog inte lång tid innan vi glömt av allt igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0