ger inte upp hoppet

Min älskade dator har gått in i någon slags koma, IGEN. Jag blir så trött, jag har filosofiuppsatsen på den, det finns ingen garanti kvar, det är snordyrt att laga den, och jag vill inte önska mig en ny, vill inte ge upp hoppet, envisas med att älska denna!

Så frrrruktansvärt mycket mer plugg nu innan lovet än jag hade väntat mig tillsammans massa körteori och körlektioner, halvårsdag (BÄSTABÄSTABÄSTA♥) och julklappsshopping, så finns det inte så mycket tid över till att leta upp en dator som faktiskt fungerar!

Snart kommer det efterlängtade lovet, och då jeeeeeeeeeeeeeeeeklar blire bättring och dagens dvärg-presentation! (HHHH) 


i miss greece


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0