frulle-erik, curry-karin, mys-amanda

Igår var första dagen på lovet (förutom julafton) som jag haft planer och någonting att göra hela dagen. Har längtat efter det! Tycker det är så himla tråkigt att inte ha planer, så det kändes himla fint.

Startade med en frukost på Karma med Erik, grrrrymt gott! Kan jag verkligen rekommendera, dit tänker jag släpa med mig flera för att starta dagen. Fick även julklapp från honom, två fina armband som definitivt kommer bli nya favoriter ;D

Gick sedan till Kungsmässan för att byta några av hans julklappar, men stället var ju fullt med folk vi kände så vi kom inte så långt mellan stoppen, haha. Angelica följde med oss ett tag och sen kom CURRY-Karin. Hon och jag gick och åt/fikade på Linnéas och bara hade det mysigt tills hon skulle på teorilektion, så då letade ja upp mor och bror som också var i Kungsbacka.

Åkte bort till 1999it för att kolla upp lite om en ny dator till mig, min laptop är ju totaldöd, har en annan laptop som är kass nu, så funderar på en stationär som man kan LITA PÅ. (därför jag knappt har några egna bilder att ladda upp)

På kvällen kom Amanda hem till mig, blir alltid lika varm och glad av att träffa den tjejen! Vi smidde lite planer inför nästa vecka, så vi ses snart igen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0