vad gör man?

Jaha, jaha. Vad har meningen med denna dagen varit? Det kan man fråga sig. Jag har inget bättre svar än att jag insåg att historia suger..... Vilket jag ändå redan visste. Så det sög ju. Precis som historia. Kul dag.

Det känns som om jag inte har något liv, vart tog det vägen liksom? Jag gör ju ingenting känns det som. Jag är så ovan att ha tid nu när jag inte åker konståkning. Får typ tvångstankar att gå på olika träningspass varje dag, men det är ändå så himla mycket tid över? Vad brukar man göra när man kommer hem från skolan och inte har några planer? Plugga? Kolla på tv? Låta sin lediga tid gå och vänta på att gå och lägga sig? Det är verkligen inte min stil!
Jag vill åka någonstans och göra nåt skoj. Nuuuu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0