Renée is in the house

Yo, gästbloggaren är här!
Jag kan berätta lite om mig, mitt namn är då Renée. Nej, jag är inte från Frankrike, inte det minsta, inte mina föräldrar heller. Jag går på samhäll/internationell på Aranäs. Jag gillar långa kvällspromenader och ett glas rött, eller nä.. Eftersom jag inte har en egen blogg får jag ta och få ut mina extremt intressanta åsikter här, som ingen egentligen bryr sig om. Jag stör mig på Ty i extreme home makeover, när han varje gång i slutet säger "There's one thing left to say, welcome home, welcome home". Varför kan han inte variera sig lite? Dessutom stör jag mig på när man har stängt av datorn och går och lägger sig, och preciiis när man lagt sig bekvämt så ska datorjäveln starta om sig, VARFÖR? Detta var allt för mig, på återseende, kanske.

(För er som inte sett den rätta sidan av Madde och Emelie kommer dom här)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0