Otajmad förkylning

Dragit på mig en hääääärlig förkylning lagom till att jag, Karin och Natalie skall till Italien på torsdag, hur otajmat är inte det?!

Så himla tråkigt, så nu ska jag försöka hålla mig varm och trycka i mig c-vitamin och allt vad det är... Kanske borde testa samma som Eriks mamma gav mig i Grekland, en härlig blandning av citron, vitlök, kamomillte, honung och jäger... Sådär lockande kanske, men antar att det är smällar man får ta.

Sitter just nu och försöker skriva min trrråkiga svenskaläxa, men det är inte lätt när allt annat är roligare än det, och hela packlistan rullar innanför pannbenet! Men det är väl bara att sätta igång... PUSS! ω


Erik snoppdoppar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0