FANTASTISKT, må jag säga



Hej och hå vänner små, här kommer en HÄRLIG bild på mig och min kära vän MadeleineSuperklen. Fast speciellt klen är hon då inte, hon den friskusen kilade iväg till Friskis&Svettis idag på lunchen på ett uppfriskande spinningpass, vilken tjaj!

I vilket fall, jag tycker väldigt mycket om henne :)) och varje gång jag gör en dubbelhakesmiley så tänker jag på henne, och alla FANTASTISKA dubbelhakor vi framkallade när vi var i Stockholm förra året :))

Japp, idag bokade jag sittplats bredvid henne på Filosofin, så satt bredvid henne när sötisLars började prata om kåta pedofiler som runkar på byråer och förklara vad det egentligen betydde. Japp, hela klassen fnissade. Och jag har en känsla av att det kommer bli en skön kurs (y)


I alla fall, hon är fin hon, både med och utan framkallade dubblisar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0