Veckans i-landsproblem, TADAAAA!

Var och hämtade mina skor idag, ÄNTLIGEN!
Beställde ett par i rätt storlek förra veckan som skulle komma i tisdags, men påväg dit ringde jag och frågade efter dom, och SJÄLVKLART skulle de inte komma förrän tidigast om 1,5 timme -.- så jag åkte hem och tänkte hämta dom igår istället, men hinner jag det? Nixxxxx, golfträningen tog all tid! Så idag skulle jag hämta dom, så glömmer jag plånboken?!?!?! Löjligt irriterad på mig själv blir jag och börjar smsterra min bror tills han går med på att komma med pengar till mig, tackar jag för <3 så nu är mitt i-landsproblem för denna veckan över :)



Så, trots att jag inte egentligen är så sugen på att gå runt och se ut som storfot så har jag ändå bestämt mig för att jag ska bli precis som alla andra.... emelie har köpt sig ett par converse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0