I've got a dog named Bob who pisses on my floor, that's right, I've got a floor

Godmorgon! Jag älskar att solen lyser in genom mitt fönster, då kan jag acceptera att vakna halv nio. :)

Igår var jag på påsklunch hos min kusin och hans familj i Säve och det var faktiskt roligare än väntat, skrattade så mycket att jag var helt slut när jag kom hem sen! Vi klädde ut Tussan till påskkatt i full mundering (kommer en bild sen) och tittade på sjuka still motion movies som både min bror och kusin gjort. Det var en häääärlig upplevelse för dom som hörde oss på kvällen spela trummor och sjunga/skrika för full hals till System of a Down! För de som inte vet så är sjunga inte andreas starka och att hålla takten inte min... ;)


VÄLDIGT fin bild !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0