Fredag <3

Har varit en vääldigt bra dag idag än så länge :D Började för det första inte skolan förrän kl 10. Så kunde med gott samvete somna om när jag vaknade 8.00! Dessutom fick jag skjuts till skolan idag av en väldigt snäll Andreas Boberg, så slapp alltså gå när min cykel återigen pajat -.- Tack! En lektion, sen skulle det vart håltimma innan företagsekonomin, men jag bestämde mig för att det inte var särskilt värt att vänta på. Istället så satt jag först med Joakim, Natalie, Mell, Erik och lite Elin en stund och snacka i solen, men sen så jag gick hem! Sen har jag suttit ännu mer i solen här hemma, och dessutom kommit en bra bit på vägen med min svenskabok! BRA. Strax går jag ner till Kungsbacka stad igen för att möta en viss Emelie och fikaaa. Det blir nog mycket bra. Och så träning ikväll.



Bara vad som händer och lite så om ni undrade ;)


Kommentarer
Postat av: mell <3

JAG UNDRADE :D trots att jag redan vet... men ändå (HHH)

2010-04-16 @ 19:45:15
Postat av: KAAARIN ;D

Hur känner du Andreas? ;)

2010-04-16 @ 19:50:43
Postat av: EMLISSS

Sen de gamla falken-tiderna karin! ;)

Postat av: madde

haha, ingen av oss kom ihåg att vi gick i samma klass då ju!



nej men vi snacka lite på msn och så hade min cykel gått sönder och han skulle åka bil, så fick jag åka meeed :)

2010-04-17 @ 12:04:45
Postat av: Karin

ahaa ;) Gick han på engströmska? :O Inte så länge då? haha, MITT minne var ju bra! ;D

2010-04-17 @ 14:10:49
Postat av: madde

oj, sorry, har inte sett detta.. jo, han gick i falken tydligen ;) bara ett år, haha

2010-04-30 @ 18:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0