tjabbalabbala pooolarn

Va skoj att se dig ;)

Provet idag gick fiiint! Jag är väldigt nöjd, fast hann inte så snacka så mycket med Mellie innan jag skulle springa iväg till träningen.. Men jag tror det gick iaf okej för henne med!


kul att vi inte har nåt liv :)

Trots att det varit torsdag idag (brukar vara krävande och stressiga med lång skoldag + lång träning) har det ändå vart väldigt kul :D Har skrattat massa! Och jag älskar att skratta :)<3

Och idag ska jag gå och lägga mig tidigt också och det kommer vara sååå skönt imorgon, så ska bara käka och göra mig i ordning nu sen blir det sängennnn<3


Kommentarer
Postat av: pell

KUL att jag verkligen funderat över vad det där H:et står för... NU kom ja på de x)

2009-12-01 @ 20:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0