rapport!

Yo gangsters! :D wzuup?!

Sitter nu här hemma och gör ingenting.. borde plugga som vanligt... fast å andra sidan är aranäsgymnasiet LEDIGA imon! Så man kan plugga DÅ istället :D (ska iofs göra lite annat också, men man har en bra ursäkt idag ;D)

Denna dagen har varit rätt så pepp iaf :D lite bra grejer som har hänt:
- svenskan var inställd = sovmorgon <3
- klyftpotatis till lunch!!! (väldigt gott till skillnad från igår, kolla på bilden nedanför bara..)
- jag och mellie räknade på bra på mattelektionen så vi får mindre läxa (H)
- vi hade ett helt fuckat rollspel på naturkunskapen men det var kul iaf hehe
- snart ska jag käka tacos
- sen ska jag dra till ishallen och tränaaa :D

övrigt:
- jag fryser nu


lite foton by malcolm (understruket som mellie hatar):


vår kära vän Renée och gårdagens smarriga skollunch som blev som klister på tallriken :)


eeeeh? :S


så, där var dagens rapport! Jag heter Madeleine Sundbom (och min mobil heter Malcolm). God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0