pigge-piggelin

Sitter just nu i bilen och ni kan aldrig gissa vad jag, EMELIE "LAT KLANT" OLSON har gjort!
JAG har faktiskt bytt däck (H) Trots att ja va lite svag och fick hjälp av pappa en del x) eller ganska mycket... men ändå! Fin lördagmon (Y)

Och igår var skitkul, spela tennis på wii typ halva kvällen och jag har typ ont i armen efter det. Fast det tycker nog varken jag eller erik är så konstigt med tanke på hur jag gick in för det... ^^
Och jag förlorade inte alls hela tiden!!! Han hade ju faktiskt tränat, jag har aldrig spelat wii förut så de va lite fusk. Och jag vann faktiskt flera gånger också (Y) 
Supermario va ja däremot SÄÄÄÄÄÄÄÄMST på... Men det var kul! Jag ska träna på det så jag blir bäst i världen (H) eller inte. Sen kollade vi på film, och det slutade som det alltid gör när jag kollar på film...

Skrattade mer än på länge igår, och en tom piggelinförpackning... Den kan vara jävligt underhållande!



Ajdå, nu ser det ut som om Maja tuggar sönder en kudde...!  PUSS Ξ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0