matteprov ♥♥♥♥

..är det som gäller för oss imorgonnnn! Har försökt plugga, men varit lite halvt borta, spelat quadrapop, sms:at och snackat i telefon.. SLUTA ATT STÖRA MIG MALCOLM! ;)

Klantig som jag är så pajade jag Toffas mobil förut IGEN.. Korkat värre att gå in på kameran när jag visste att den skulle sluta fungera då.. vad är det för fel på mig? XD hahah! jaja, han har mammas nu ist:) mamma är för snäll för sitt eget bästa ;)<33

orka onsdagar, de är tråkiga :( fast jag var hos farmor och farfar förut! De är nog också världens bästa! Men när jag kom hem sen hade jag ingen nyckel - klantigt igen, hahahahahah - så farfar skjutsade mig till gymmet där Toffa var och personalen släppte in mig i gymmet för att fråga Toffa efter hans nycklar XD

Jag är ett fett klantarsle helt enkelt! Bara jag inte klantar mig imon på provet, eller på söndag när det är uppvisning finally med Team Spirit! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0