Knäpp tant!

Goddag bloggen!
Igår när jag stod med mitt lag på Frölunda Torg och sålde Trisslotter så kom det en jätteskum tant fram till oss.

Egentligen var det när jag, Jenny och Matilda skulle gå och äta, och vi hade ju "tävlingsutstyrsel" på oss (strumpbyxor, likadana klänningar och slickat hår i en stram truls) och så kom då denna tanten fram till oss. Hon ba "ååh va fina ni är! Vad heter ni?" och så sa vi då och hon ba "Jaså? Min sons flickvän heter också Madeleine!" och så började hon babbla om sin släkt och vi stod bara där och låtsades vara intresserade! Sen frågade hon oss varför vi var så glada och undrade om det var för att vi åt mycket fisk ?! Sen började hon dra upp sin kjol och ba "vill ni se?"... "eeeh, njaa.." haha! vi fick iaf se hennes tatuering hon hade på ena skinkan, en pussmun ;D hahah! Sist men inte minst fick vi lyssna på hennes musik hon hade i sin freestyle, Chister Sjögren! hahahahah!

Sjukt rolig tant alltså! Men lite läskig måste jag erkänna ;) Hon luktade lite skumt också, så hon kanske gick på droger.. eller så var hon bara psykiskt sjuk :S hmm.. Hon köpte iaf några trisslotter av oss ;)


Kommentarer
Postat av: Mellie

NÄE, DU LJUGER?! SERIÖST visa hon en tatuering, på skinkan?! SKINKAN HAHAHAHAHA FULT? XD men ja, DU FATTAR :D

2009-11-22 @ 14:18:13
URL: http://eeeeemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0