I'M WALKING ON SUNSHINE, WAAAAAAAAAAAO

Gokväll!

Idag har vi haft en sån där HÄRLIG dag, som varje torsdag, när vi går från 8.25 till 16.30. Det är åtta timmar i skolan. ÅTTA TIMMAR! Tur att man har lite godingklasskompisar då som gör det hela lite roligare:D

Efter skolan åkte Madde och tränade, och jag och Erik BAMBU-BFF Forsbring och fikade.

Han fick vänta 1,5 timme på mig, men det är ju MIG vi snackar om, då är det ju värt det...?! (H)
Glass, macka och slöja stod i alla fall på våran meny idag! Och Viggo och Isac fick en del söta sms från Erik :)))))) (a)
HÄNGDE lite hos de coola kidsen på bygg också, våran nya favoritplats på aranäs XD



På vägen hem gick bussen SJÄLVKLART till den långa busshållplatsen, så jag fick gå i mörkret.
Passande att min iPod valde I'm walking on sunshine, gjorde allt lite ljusare ;)
Nej, nu ska jag plugga lite kulturkunskap inför provet imorgon... Det är änna dags nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0