HAHAHAHAHA JAG KISSAR PÅ MIG SNART !

DAGENS

lycka: uppskattad reaktion på träningskläder :O (inte träningskläder, utan kläder ja tränar på att använda... XD)
bästa: madeleine. Eller veckans kanske, eller alltid ;D
busigaste: renée !
låt: BROLLES! ♥ jag gillar den killen alltså! (SJÄLVKLART är tomas di leva fortfarande min drömprins)
goaste: pepparkaka!
jobbigaste: huvudvärk, ont i vaden, armen och pannan ^^
gnu: grrrrön!


Jag har alltid en förmåga att inte gå på toa förrän jag verkligen tror ja kommer sitta i en plaskpool vilken sekund som helst... Vad är det för fel på mig? XD
Och tappade min kära dator i huvudet idag också... det gjorde faktiskt ondare än svinvaccinet tror jag! Men har i alla fall köpt en ny laddarsladd till den (den gamla gick sönder plötsligt :S) så har inte haft mina egna bilder och grejer men nu så! Ska nog hitta lite goa grejer från Svante tror jag :)

     


Madde har jätterosa jätterumpa... men ja gillar henne ändå:)
















Kommentarer
Postat av: Reneeee

Haha, jag, busig?? nä...

2009-11-19 @ 18:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0