eller?

Oj shit, redan dags att planera nyår?
Så känner i alla fall jag när jag fick frågan vad ja skulle göra då..
Men faktiskt, tiden går fruktansvärt fort och på söndag är det redan första advent! Då är december snart här och med allt plugg som ska göras, alla julklappar som ska köpas (och rimmas på!) samtidigt som allt annat så kommer nyår snart vara här. Eller? Jo, så är det varje år tycker jag, man driver runt i den långa sega hösten och väntar på att det ska mysig jul, men mitt bland alla måsten så har man glömt bort att tycka julen är mysig! Så plötsligt är den över och känslan Var det allt? får jag ofta under mellandagarna... Så ja, det kanske är dags att planera nyår redan nu! Så det känns ju skönt att det är fixat. Kom att tänka på det när Madde visade jättefina klänningar hon ville ha, att så länge fladderfläsket inte växer med all julskinka, ischoklad och skumtomtar så kanske det blir klänning för mig ändå.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0