En månad kvar !

Godmorgon! Eller ja, jag vaknade halv åtta imorse trots att vi är lediga... Kan inte sova längre än 7 timmar, vad är det för jobbig vana? Fast fick precis ett sms från Madde och hon vaknade halv 12, vilket jag får smått ångest för om jag gör. Då har man ju sovit bort halva dagen! Typ 10 är lagom tycker jag, ska änna försöka skaffa en mörk gardin i mitt rum och sova till 10;)

I alla fall, jag har varit duktig och varit ute och gått innan det började regna, och jag kläckte plötsligt ur mig; jag HATAR hösten.
Det är så mörkt, grått, blött, fult, blåsigt, antingen liiiite för kallt för skinnjacka eller liiite för varmt för vinterjacka. Det är en tråkig årstid helt enkelt, det är en sån som får en att tänka alldeles för mycket, tillbaka på massa positivt som man saknar i höstrusket i mitten på terminen.
Alla vår- och sommarminnen, alla glada, roliga och knäppa idéer och påhitt! Alla nya människor och vänner, att vara brun, massa fräknar och salt i håret. Cykla överallt, resa runt, grilla, vara ute sent utan att det är kallt det minsta!
Det händer ju alltid massa roliga saker på sommaren, det vet ju alla, och nu händer det inte ett skit.
MEN! Då får vi ta vara på lediga dagar:) Sitter just nu och skriver ner lite grejer jag önskar mig, det är ju faktiskt inte långt kvar till jul! Idag är det faktiskt EXAKT en månad kvar till det efterlängtade jullovet börjar!
När Madde kommer hit ska vi tända massa ljus och mysa över att vi slipper vara ute i pisseregnet.
Kanske tända en brasa till och med! Blir kanske lite lättare för oss att plugga då? Kan jag ju inbilla mig ;)


      
                              Cow & Chicken

Denna på Carro är, om någon bild, så härligt somrig!:)

Kommentarer
Postat av: Carro

haha, där var ju jag ju! :P

2009-11-18 @ 14:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0