woops!

Det har aldrig hänt förut faktiskt, det har typ hänt Veronica och Alex en gång innan.. Men idag försov jag miiiig :S wops.. Men jag var verkligen racersnabb! Men vaknade tio i åtta och klädde på mig, åt och tog på mig skridskor och halsskydd och stod på is exakt 08:04! det var nog rekord ;) Och det var la tur det, för imorgon är det uppvisning igen!

Och Catte ska inte vara med imorgon för att hon jobbar, men jag tycker att det är dåligt av tränarna att byta ut henne först idag.. Så Lisa fick hoppa in på hennes plats nu idag och vi hann knappt åka igenom hela programmet innan träningen var slut, men hoppas verkligen det går bra imorgon ändå! Vi måste peppaaaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0