Vad får man för 41,50..?

Nu är det lite klent med inlägg här!
Jag och Madde planerade att ses idag, men vi båda var degiga som fasen så det slutade med att vi stannade hemma båda två^^ Men tristessen tog över så curryKarin räddade min dag :D
Vi skulle ta en promenad för att jag känner mig så fattig och snål och inte ville fika^^
Men hur slutade det? Inte blev det någon promenad i alla fall, vi satte oss på Espresso House med varsin varm kopp och med mig hem hade jag även två påsar. Inte spendera pengar var det ja... Lyckat!

Nix, nu ska jag lyssna på denna och lägga mig och läsa lite tror jag, men framförallt sörja att jag känner mig fattigast i världen med cirka 41,50 kronor i plånkan (Y)


Nu när det tråkiga vädret är tillbaka gör jag inget
annat än längtar tillbaks till varma Egypten


Kommentarer
Postat av: CURRY;D

HAHAHHA XD Förlåååt(A) men hoppas det gick ändå!



Mysigt att träffas, vi borde göra detta oftare! :)<3

2009-12-29 @ 20:26:28
Postat av: KArin

nehe, här hade du ändrat ;D

2009-12-29 @ 21:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0