Resornaaa!

Jag har just sovit i två timmar, skööööööönt! Däremot har jag inte fått så mycket gjort som önskat :/ Varför är jag så seg med historian ?!

Jaaa, nu mina vänner är det så att vi har fått en kommentar :D haha! Karin undrade vart mina resor till våren hade för destination. Du blir kanske besviken när jag säger att två av dem är årliga konståkningstävlingar utomlands ;) Dessa tycker jag själv är riiiktigt roliga och det är alltid lika skönt att dra från all skolskit mitt när det är som mest och bara ha kul! I slutet av januari ska jag till Prag i Tjeckien och tävla i Prague Cup, i februari nångång ska jag till Milano i Italien och tävla i Spring Cup som jag en gång redan tävlat i faktiskt, för 2 år sedan. Sedan har jag och 3 andra kompisar i laget bokat en resa till London på påsklovet, då vi ska bo hos en av dessas släkt eller vad det är, i typ 6 dagar! En av de tjejerna åker sitt sista år i Spirit i år så vi ska verkligen bara ha roligt! :D Sen blir det kanske ungdomsparlamentet i Tyskland också då med skolan som jag fortfarande inte är 100 % säker på om jag vill till, men det ger sig!


De tre inringade små flickorna blir det bl.a. London med till våren! Bilden är från Scweiz 09 :)

Nu blir det käk! har inte ätit middag än :S
madeleine

Kommentarer
Postat av: Kariiiiin

haha, tack för svar madde ;D <3

2009-12-10 @ 19:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0