mirakelhonung på liseberg :))))))))))

Angående förra inlägget; det är inte ljuset som gör Maddes kinder såna, dom ser ut så! :D
(haha, jag gjorde det först understruket, men det är verkligen hur fult som helst!! Bytte tillbaks ;))



Nu står min katt mitt på mitt golv och ser jätteförvirrad ut, och hennes största problem är hur hon ska kunna hoppa över högen  med kläder... Då är det verkligen dags att städa :(

Har varit på Jul på Liseberg idag i alla fall, inte alls läge eftersom jag är jätteförkyld, men vafasen man kan ju inte ligga hemma och dega hur länge som helst! Vi gick runt lite överallt, och det är ju verkligen hur mysigt som helst där!♥ Sjöng mig även lite hesare på julallsång eller vad dom kallar det^^ och sen köpte reeena mirakelgrejen för min förkylning, grymt (y)

Så nu ska jag dricka upp det sista av den och sen gå och lägga mig för att kunna plugga i alla fall lite hemma imorgon, det lär jag behöva.

SLIIP TAJT
 
emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0