Lycka är inte MADE IN CHINA

DET SNÖADE I MORSE !:D
I och för sig snöslask, men ändå, det var stora snöflingor som virvlade runt i luften och satte sig på rutan, hur mysigt som helst ju!
Tyvärr försvann det juliga och mysiga när jag kommit på att det inte alls är dags att chilla på skolan, har en inlämning till på torsdag som jag skrivit 20 rader på.. Gött mos? Och en redovisning och en inlämning till, så fokus hamnade på allt annat än mysig snö :( MEN, nu är det bara 3 dagar kvar, sen är det 3 veckor lov! WIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Tror faktiskt jag ska gå och lägga mig nu, 21.47 ;) och gå upp i tid imorgon så jag hinner fixa lite med historian både innan och efter skolan, får ju faktiskt skylla mig själv^^ 

Såg precis att min caps lock-lampa inte längre flimrar som om den har spasmiska ryck, LYCKA :D



♥ÄRTOR OCH LÖV, GOTT FOLK!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0