Let it snow, let it snow, let it snow

4:15 tar Svante emot ett sms, "GOMORRON GOMORRON!!!!!" Härligt sätt att vakna på, härlig tid att vakna på (y) Somnar om.
7:54 väcks av ett nytt sms, Eriks plan är inställt på grund av snökaoset i Europa :O Så en sur BFF smsar och jag känner mig skyldig att vara snäll och gå upp och försöka uppmuntra :))))))), så
8:00 går emelie upp ur sin stora, varma och sköna säng :o
____________________________________________________________________________

Men sen kom mormor hit och halva familjen satte igång och rulla köttbullar och grejer, var glad att jag inte behövde göra det eftersom min värld rasade samman när det inte fanns någon skinka till frukost... Fjant:) 
Fikade på Karma med Madde och Joakim innan han skulle åka iväg till Thailand, får ju passa på :D
Så det blev lite, snöbollskrig som Madde la upp bilder på förut^^
Sen gick hon och jag upp till vattentornet och hon tog fina bilder med sin superkamera (y)
eller, jag har inte sett dom :D men ändå ;) pissepaus där uppe och sen hem i snöyran igen :)


NU ÄR DET JUL ♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: LIMMER!

Stäng av mobilen på natten, det är nog nyttigt för dig ;)

2009-12-23 @ 22:48:08
Postat av: Erik

h3h3h3... kul att jag laste detta forst idag :D DU FORTJANADE ATT BLI VACKT, EFTER ALLA GANGER DU LYCKADES VACKA MIG FOR LANGE SEDAN. och jag HATAR att skriva a istallet for riktiga bokstaver. man later fan som en efterbliven skethusbakterie om man laser det hogt.

2009-12-28 @ 18:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0