Knuff i rätt riktning

GÖTT MOS på att börja ett sjukt efterlängtat lov med en superstressig dag. Jag vill vara överallt på samma gång men det slutar alltid med att jag inte är någon superhjälte som kan vara överallt samtidigt, utan någon blir ledsen eller besviken på mig. Då känner jag mig otillräcklig. Jag vill så mycket men det ändå blir det helt fel!
Ibland behöver man en liten knuff i rätt riktning för att bättra sig, nu ska jag ta vara på den innan jag tappar något viktigt.

Varit och julshoppat idaaag, Madde som alltid ärförst med senaste nytt (H), har redan berättat det:O
Sjukt effektiva var vi trots att vi inte hade den blekaste om vad vi skulle köpa till någon från början! Och att killar är hopplösa att köpa något till, det är dagens sanning -.- Men jag tror vi båda är ganska nöjda ändå;)
Egentligen gick vi båda runt och gnällde om hur trötta vi var och hur ont vi hade hela tiden ^^ Men skrattade som fan också, typ hela tiden x) Jag saknar att vara med den där tjejen alltså, hon är bäst!:D
Jag har också belamrat ett bord med alla mina klapparrrr, det ser ungefär lika kaotiskt ut som hos Madde^^



ÄRTOR OCH LÖV


ω emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0