infinity ∞

Ser att Madde blivit inspirerad av mina glada gubbar med dubbelhakor :)))))))))))   (Y)

Haft en grym dag!
Började med att gå till rättskunskapen (DUKTIG SOM JA ÄR) medan Karin, Natalie och Linda hade sovmorgon innan vi begav oss till Engströmska för att promota aranäs.
Efteråt mys med Karin och Natalie hos natalie med varma mackor och hela köret :) Sen bytte vi ut Karin mot Joakim (Karin, jag gillar dig fortfarande ändå;) och pluggat natur, och "pluggat natur" inför provet imorgon. 
Jag har inte skrattat så mycket på hur länge som helst, sjukt kul, trots att vi kunde pluggat liiite mer kanske^^ Men lätt värt!


Ojdå... Maja kom precis ut under sängen med damm i morrhåren... Dags att städa?

Nu ska jag sova och se till så att jag är utvilad inför min dejt med Madde imorgon, längtarrrr ;)

emelie in infinity ∞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0