Hallååå mina vänner!


Idag "fick" man gå hem tidigare från skolan för att vi blev lämnade själva sista lektionen och skulle kolla på en genetik-film i en och en halv timme. Så de flesta gick hem! SKÖNT. Jag hann då ist övningsköra med min kära mamma som ska på fest ikväll och fira att hon har jobbat i, vad kan det vara ... 25 år? Grattis eller vad man säger :))) hehe Vi köpte en go skvallertidning också när vi var ute på våran lilla bilfärd, som jag snart ska läsa lite i innan det bär av till träningen ikväll! Dessutom städade jag just toaletterna också! Så duktig jag känner mig: 50 kr rikare!(Y) När jag ändå är inne på pengar kan jag ju passa på att berätta att jag kommer få lite pengar av mamma för att köpa julklappar :D Mkt välbehövligt med tanke på 3 utlandsresor till våren!


gammal bild fårn 9:an

En annan grej som hänt idag är att vi samhäll-internationellare har fått söka in till Ungdomsparlamentet till våren som kommer att äga rum i tyskarnas land. 10 av ca 45 pers får åka med och under en vecka bo i värdfamilj och vara med i detta parlamentet då som jag inte riktigt fattat vad det är.. Både Mell och jag sökte i alla fall! Skojskoj, kommer jag med blir det en fjärde utlandsresa för mig!

ha det götttans puss och kraaam !
madeleineN ;)


Kommentarer
Postat av: Karin (fransk brytning ;))

Vart bär alla resor av då? :D

2009-12-09 @ 18:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0