Första decemberrrr!

Fasen, jag missade julkalendern imorse för att jag sov! Kan hända att jag går upp tidigare imon för att se den... Jag menar, vem vill inte se Supersnällasilversara och Stålhenrik rädda världen? :O hahah! Jag vill iaf (A)



Dagen har varit som en vanlig tisdag. Vi har haft svenska och jobbat om Shakespeare (Mellie blev ivägskickad av läraren ner för alla trappor till biblioteket för att låna böcker till min grupp som hon inte ens var med i XD Boel är för go alltså..), jag haft amerikakunskap och mellie företagsekonomi, sen hade vi matte, sen naturkunskap som vi förövrigt har prov i på torsdag.. sen har det inte hänt så mycket. Sitter här nu och undrar när min träning börjar ikväll ? Borde ta reda på det och sen ta tag i pluggeeeet :(

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0